top of page

MITTAA JA KEHITÄ ASIAKASKOKEMUSTA

avainlippu_sininen_rgb.png

Enemmän myönteisiä palvelukokemuksia, tyytyväisiä asiakkaita ja tuottavia kohtaamisia.

Helppo ja tehokas tapa kerätä laadukasta asiakaspalautetta

Oletko joskus kaivannut aitoa asiakkaan ääntä johtamisen avuksi?

Vaikka et ehkä olisikaan, on asiakas varmasti halunnut sinulle jotain kertoa.

Pikapalaute on helppo ja nopea ratkaisu sekä palautteen antajalle että vastaanottajalle.

Palaute onnistuu omalla puhelimella tai tietokoneella.

Asiakastiloissa voit kerätä palautteen myös tablettitelineellä.

Seuraaminen onnistuu selkeästä hallintanäkymästä, jossa palautteita voidaan lajitella, käsitellä ja kommentoida. Voit myös tilata tapahtumat sähköpostiisi.

Palautteet ovat aina heti käytössäsi, joten voit tehdä nopeita muutoksia.

Ota yhteyttä ja paranna asiakastyytyväisyyttä yhteistyössä kanssamme.

MITTAA ASIAKASTYYTYVÄISYYS
JA SELVITÄ SYYT

Pelkän hymiöpalautteen informaatioarvo voi olla vähäinen, koska taustalla vaikuttavat syyt  jäävät piiloon.

 

Taplausen avulla voit kerätä sanallista palautetta suoraan asiakkailta, reaaliajassa. Asiakkaat haluavat antaa sanallista palautetta koska he arvostavat hyvää palvelua ja haluavat jakaa  kokemuksen.

Korjaavaa palautetta saadaan, kun asiakas haluaa tulla uudestaan, mutta jokin epäkohta häiritsee häntä.

Yhdessä asiakastyytyväisyysmittari ja sanalliset palautteet kertovat, mihin suuntaan ollaan menossa ja millä tavoin toimintaa kannattaa kehittää.

Mitattavaa tietoa voit seurata myös sähköpostilla toimitettavista raporteista, joissa tiedot on esitysvalmiina PDF tai Powerpoint muodossa.

Pikapalaute 80% +0.2% 0 8 3 5
Sodexo asiakaskokemus Taplause.png
HUS NPS
Finavia asiakaskokemus Taplause.png
Linkosuo asiakaskokemus Taplause.png
S-Ryhmä palaute
Harriniva asiakaskokemus Taplause.png
Business Finland asiakaskokemus.jpg
Varala NPS

Mittaa asiakaskokemusta

Asiakkaan polkuun kuuluu useita kohtaamispisteitä

Asiakaskokemusta mitataan niistä asiakaskohtaamisista, jotka ovat merkityksellisiä asiakaskokemukselle. 

Asiakkaan polkua voi käyttää pohjana mietittäessä merkittävimpiä kohtaamispisteitä. Asiakkaan polku kertoo sen matkan, jonka asiakas käy lävitse ollessaan vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa eri kanavissa.

Asiakaskokemuksen mittaamisessa alkuun pääset seuraavasti:

  1. Valitse mitattavat asiakaskohtaamiset

  2. Valitse asiakaskokemusmittarit

  3. Kehitä toimintoja saadun tiedon avulla

Taplause on valmiina auttamaan sinua asiakaskokemuksen johtamisen kaikissa vaiheissa.

KÄYTTÖÖNOTTO JA HINTA

TAPLAUSE PIKAPALAUTE

Perushintamme: alkaen 29€ / kk / kohde.

Palautelaite telineellä: 79€ / kk.

Palveluun sisältyy asiakaskohtaiset Pikapalaute-kohteet, reaaliaikaisesti päivittyvä raportointi ja tukipalvelu.

Käyttöönotto on asiakaskohtainen ja riippuu toimituksen sisällöstä ja laajuudesta. Käyttöönottoon sisältyy valmennus, jossa opetamme palvelun käytön sekä asiakaskokemuksen johtamista palautteiden avulla.

  • Valmis palvelu käytössäsi kolme päivää tilauksesta

  • Valmennus

  • Tukipalvelu

  • Asiantuntijamme apunasi

Halutessasi saat Taplausen palvelut käyttöösi kokonaan ilman kasvokkain tapaamista.

Toimimme mielellämme verkon välityksellä kaikissa asioissa.

Palvelun esittely onnistuu verkkotapaamisessa (esim. Skype tai Teams).

Käyttöönoton ja valmennuksen voimme toteuttaa verkossa joustavasti organisaationne tarpeiden mukaan.

Tukipalvelumme toimii puhelimitse ja verkossa.

OTA YHTEYTTÄ 

Palautemies Mirko Lännenpää

Soita tai lähetä sähköpostia, niin jutellaan lisää asiakaskokemuksesta!

Mirko Lännenpää 

050 531 9586

info@taplause.com

bottom of page