MITTAA JA KEHITÄ ASIAKASKOKEMUSTA
Enemmän myönteisiä palvelukokemuksia, tyytyväisiä asiakkaita ja tuottavia kohtaamisia.
Helppo ja tehokas tapa kerätä laadukasta asiakaspalautetta
Oletko joskus kaivannut aitoa asiakkaan ääntä johtamisen avuksi?
Vaikka et ehkä olisikaan, on asiakas varmasti halunnut sinulle jotain kertoa.
Pikapalaute on helppo ja nopea ratkaisu sekä palautteen antajalle että vastaanottajalle.
Palaute onnistuu omalla puhelimella tai tietokoneella.
Asiakastiloissa voit kerätä palautteen myös tablettitelineellä.
Seuraaminen onnistuu selkeästä hallintanäkymästä, jossa palautteita voidaan lajitella, käsitellä ja kommentoida. Voit myös tilata tapahtumat sähköpostiisi.
Palautteet ovat aina heti käytössäsi, joten voit tehdä nopeita muutoksia.
Ota yhteyttä ja paranna asiakastyytyväisyyttä yhteistyössä kanssamme.
MITTAA ASIAKASTYYTYVÄISYYS
JA SELVITÄ SYYT
Pelkän hymiöpalautteen informaatioarvo voi olla vähäinen, koska taustalla vaikuttavat syyt jäävät piiloon.
Taplausen avulla voit kerätä sanallista palautetta suoraan asiakkailta, reaaliajassa. Asiakkaat haluavat antaa sanallista palautetta koska he arvostavat hyvää palvelua ja haluavat jakaa kokemuksen.
Korjaavaa palautetta saadaan, kun asiakas haluaa tulla uudestaan, mutta jokin epäkohta häiritsee häntä.
Yhdessä asiakastyytyväisyysmittari ja sanalliset palautteet kertovat, mihin suuntaan ollaan menossa ja millä tavoin toimintaa kannattaa kehittää.
Mitattavaa tietoa voit seurata myös sähköpostilla toimitettavista raporteista, joissa tiedot on esitysvalmiina PDF tai Powerpoint muodossa.
Mittaa asiakaskokemusta
Asiakkaan polkuun kuuluu useita kohtaamispisteitä
Asiakaskokemusta mitataan niistä asiakaskohtaamisista, jotka ovat merkityksellisiä asiakaskokemukselle.
Asiakkaan polkua voi käyttää pohjana mietittäessä merkittävimpiä kohtaamispisteitä. Asiakkaan polku kertoo sen matkan, jonka asiakas käy lävitse ollessaan vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa eri kanavissa.
Asiakaskokemuksen mittaamisessa alkuun pääset seuraavasti:
-
Valitse mitattavat asiakaskohtaamiset
-
Valitse asiakaskokemusmittarit
-
Kehitä toimintoja saadun tiedon avulla
Taplause on valmiina auttamaan sinua asiakaskokemuksen johtamisen kaikissa vaiheissa.
KÄYTTÖÖNOTTO JA HINTA
TAPLAUSE PIKAPALAUTE
Perushintamme: alkaen 29€ / kk / kohde.
Palautelaite telineellä: 79€ / kk.
Palveluun sisältyy asiakaskohtaiset Pikapalaute-kohteet, reaaliaikaisesti päivittyvä raportointi ja tukipalvelu.
Käyttöönotto on asiakaskohtainen ja riippuu toimituksen sisällöstä ja laajuudesta. Käyttöönottoon sisältyy valmennus, jossa opetamme palvelun käytön sekä asiakaskokemuksen johtamista palautteiden avulla.
-
Valmis palvelu käytössäsi kolme päivää tilauksesta
-
Valmennus
-
Tukipalvelu
-
Asiantuntijamme apunasi
Halutessasi saat Taplausen palvelut käyttöösi kokonaan ilman kasvokkain tapaamista.
Toimimme mielellämme verkon välityksellä kaikissa asioissa.
Palvelun esittely onnistuu verkkotapaamisessa (esim. Skype tai Teams).
Käyttöönoton ja valmennuksen voimme toteuttaa verkossa joustavasti organisaationne tarpeiden mukaan.
Tukipalvelumme toimii puhelimitse ja verkossa.
OTA YHTEYTTÄ
Soita tai lähetä sähköpostia, niin jutellaan lisää asiakaskokemuksesta!
Mirko Lännenpää